Спільноту шанувальників історії та архітектури Тарнополя створили тернополяни в соцмережі Фейсбук.
У ній обіграли новий логотип Тернополя (на який було витрачено чимало бюджетних коштів, однак який так і не був сприйнятий жителями міста) із реаліями, які стосуються скандальних забудов міста та відсутності догляду за архітектурними пам’ятками міста.
«Раз вже витрачені бюджетні кошти міста на бренд-лохотип, то нехай приносить хоч якусь користь та буде фоном для нашої «дошки пошани» - галереї «здобутків» управлінь міської ради. Шлак потрібно використати за призначенням…. тут розміщатимуться герої та результати їхньої праці з любов’ю до рідного міста… Пропозиції кидайте у новостворений альбом - «Дошка пошани», – закликають модератори спільноти.