
14:45, 25 лютого 2016 р.
Профільна комісія міськради виступила проти підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті
Постійна депутатська комісія Тернопільської міської ради з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку висловилася проти підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті міста.
За таке рішення проголосували депутати Іван Зінь та Роман Торожнюк (Свобода), Віктор Генсерук та Андрій Грицишин (Об'єднання "Самопоміч"), Михайло Ібрагімов (БПП), Петро Поворозник (Батьківщина).
– Платоспроможність мешканців міста сьогодні і так низька. Зростання цін на продукти харчування, високі тарифи на комунальні послуги – сьогодні це і так болюче б’є по кишені пересічних тернополян. За таких обставин вважаємо, що підняття тарифів на проїзд є недоречним. Тому на засіданні комісії ми не підтримали підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. У підсумку комісія більшістю голосів висловилася проти збільшення вартості проїзду у тролейбусах та маршрутках, – пояснює Віктор Генсерук.
Втім, у середу, 24 лютого, виконавчий комітет міськради проігнорував рекомендаційне рішення депутатської комісії і таки проголосував за підвищення із 2 березня вартості проїзду у тролейбусах до 2 гривень.
Однак вартість проїзду у маршрутках поки що залишається без змін.
Також на засіданні комісії Роман Торожнюк зазначив, що відповідно до ст. 10 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 грудня 2008р. №1081 (зі змінами) передбачено, що перевізники зобов’язані, мати не менше як одного транспортного засобу пристосованого для перевезення осіб з обмеженими можливостями.
Відповідно до ст. 44 Закону України «Про автомобільний транспорт» - договір з переможцем конкурсу (або дозвіл) у разі відсутності в нього автобусів, що відповідають умовам конкурсу, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування укладають (або надають) на один рік.
На конкурс на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, з метою обходу вимоги щодо наявності автобусів призначених для осіб з обмеженими можливостями перевізники-претенденти подають інвестиційні програми розраховані, як мінімум на 5 років. Таким чином, перевізник вигравши конкурс здійснює перевезення і не вживає жодних заходів по покращенню пасажирів, адже як і договір так і інвестиційна програма розраховані на 5 років. Виходом із даної ситуації було б зобов’язання перевізників-претендентів подавати інвестиційні програми розраховані максимум на два роки. Таким чином, після двох років, у випадку не виконання інвестиційних програм міська рада мала б усі законні права для розірвання договорів із перевізниками які не виконали взяті на себе зобов’язання.
Таким чином, у зв’язку із відсутністю у перевізників-претендентів які ідуть на конкурс на перевезення пасажирів по м.Тернополю автобусів обладнаних для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями пропонується укладати договір на один рік.
Наразі дано протокольне доручення відповідному управлінню аби вивчити можливість пристосувати частину громадського транспорту для перевезення інвалідів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
18:51, 20 березня
12:41, 15 березня
12:53, 14 березня
1
12:47, 14 березня
02:03, 17 березня
live comments feed...