На Тернопільщині розпочали капітальний ремонт залізничного полотна

Наприкінці лютого завдяки сприятливим погоднім умовам працівники Львівської колійно-машинної станції №125 розпочали капітальний ремонт колії на перегоні Козова–Денисів гілки Ходорів-Тернопіль. Тут відремонтують 4 кілометри колійно-шпального полотна.

Ця ділянка залізниці побудована ще у ХІХ столітті. «Капітальний ремонт тут практично не проводився, рейки лежать ще з 1963 року. Окрім того, у дуже поганому стані і шпальне господарство – понад 50% шпал повністю зношені», - розповів начальник Ходорівської дистанції колії регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» Ярослав Фаб’ян.

У процесі проведення капітального ремонту залізничники знімають стару рейко-шпальну решітку, замінюють усі шпали та скріплення і вкладають оновлене залізничне полотно, а рейки змінюють на безстикову колію.

Цією дільницею курсують дві пари приміських поїздів та здійснюються вантажні перевезення. Зараз швидкість руху поїздів на цій ділянці обмежена до 40 км/год, а на особливо складних відрізках – до 25 км/год. Після завершення ремонтних робіт потягам дозволять розвивати тут швидкість до 60 км/год.

Додамо, за інформацією служби колії регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», протягом 2016 року на магістралі запланували оновити 100 кілометрів колії середнім ремонтом, капітально відремонтувати – 36 кілометрів та модернізувати 6 кілометрів колії.

Тернопільщина ремонт залізничне полотно
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Коментарі