
16:32, 22 серпня 2018 р.
Усі подробиці таємного життя Тернопільського аеропорту
На тлі розвиненого та повноцінного виконання авіарейсів у сусідніх областях постає питання: що не так з Тернопільським аеропортом? Він знаходиться за 3 кілометри від обласного центру та займає площу 164,29 га.
У 2003 році Тернопільською обласною радою було змінено назву підприємства "Тернопільський аеропорт" на "Тернопільське комунальне підприємство "Теравіаавтотранс"". Того ж року фінансування фірми лягало на обласний бюджет.
Як повідомляє "Голос", за 15 років змінилося 7 керівників. Впродовж цього часу було ліквідовано систему газового опалення з індивідуальними котлами в приміщеннях аеровокзалу, автогаражів та охорони. Також зникала більша частина автопарку, котрий нараховував близько 50 одиниць техніки. Зараз в аеропорту немає жодного бензовоза.
Один з керівників, залишаючи посаду, забрав до себе у село, де став головою сільської ради, по оренді пожежний автомобіль. Відйшла в оренду також велика кількість паливно-мастильних машин, що призначалися для зачистки злітної смуги від бруду і сміття.
Натомість величезні кошти були вкладені в облаштування готельних номерів в приміщенні бухгалтерії та в численні косметичні ремонти будівлі аеропорту, яка через протікання даху залишається непридатною для експлуатації.
Тернопільський аеропорт зостається неробочим через некомпетентність керівництва аеропорта у питанні організації авіаційних перевезень, відсутність достатнього попиту населення Тернопільщини в авіаперевезеннях з причини недостатньої платоспроможності та ,власне, через аварійний стан приміщення аеровокзалу.
Гострим залишається навіть питання безпеки авіаперевезень. Огорожа, на яку з бюджету було виділено 3 млн. 600 тис гривень, не відповідає вимогам авіабезпеки. Також відсутня внутрішня дорога уздовж периметра огорожі. Через це дію сертифікату по авіабезпеці припинено. Аеропорт зараз закритий.
При виконанні літерного рейсу 15 серпня відбулося руйнування швів на злітній смузі під час ввімкнення реверса тяги на двигунах літака Ан-148 і, можливо, частки шва засмоктало в двигун.
Більше того, кабель від підстанції міста до підстанції аеропорта підключено з дозволу не менше, ніж 10 споживачів, які в будь-яку хвилину можуть відключити електропостачання.
Протягом останнього десятиліття летовище приймало лише пару десятків рейсів на рік: 2-5 літерних, що перевозять керівництво нашої держави, 2-3 чартерних рейси Авіакомпанії Мотор Січ з делегаціями на їхній завод у Волочиську, 2 – 5 чартерних рейсів бізнесменів.
А теперішнім керівництвом аеропорту передбачений черговий інвестиційний проект, у якому зазначені: будівництво митного терміналу — 307 млн. гривень, встановлення сонячної електростанції — 125,2 млн.гривень, реконструкція та добудова злітно-посадкової смуги — 285 млн.гривень, реконструкція аеровокзалу — 22 млн.гривень.
Попри регулярно анонсовані грандіозні проекти, залишається тільки сподіватися, що аеропорт не поглинуть бур'яни.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...