• Головна
  • Володимир Гевко: "В області відремонтують рекордну довжину доріг, трасу Тернопіль-Заліщики водії не впізнають"
17:40, 7 вересня 2020 р.

Володимир Гевко: "В області відремонтують рекордну довжину доріг, трасу Тернопіль-Заліщики водії не впізнають"

На Тернопільщині завершується масштабний ремонт дороги М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече. Це одна із головних транспортних артерій області, котра перетинає її з півночі на південь. Трасу ремонтують в рамках президентського проєкту “Велике будівництво”.

Перевірити, як із завданням справляються шляховики, на Тернопільщину приїхав керівник Укравтодору Олександр Кубраков, його супроводжували народні депутати від Тернопільщини Володимир Гевко та Євгенія Кравчук (партія “Слуга Народу”), пише Погляд.

— Попереднього разу ми інспектували хід ремонту траси М-19 півтора місяця тому, — зазначив народний депутат, заступник голови бюджетного комітету Верховної Ради, голова обласної організації партії «Слуга Народу» Володимир Гевко. — Відтоді будівельна техніка вже дійшла до Чорткова. Я сам із Товстого, тисячі разів їздив цією дорогою за своє свідоме життя, але не пам’ятаю, щоб вона хоча б раз ремонтувалася з такою якістю.

Володимир Гевко відзначив, що цього річ на Тернопіьщині буде відремонтовано рекордну кількість кілометрів за всю історію незалежної України.

֪– Крім нового покриття будують нові тротуари, встановлюють електроопори, нові дорожні знаки. Все це робиться в рамках програми президента “Велике будівництво”, за це йому дуже вдячні, – сказав Володимир Гевко.

145 кілометрів автошляху М-19 ремонтують від квітня 2020 року у Тернопільській області. Він перетинає усю область: від Тернополя до Заліщиків. У регіоні нижнім шаром асфальтобетону вже встелили 100 кілометрів автошляху М-19, 38 км – верхнім. Ремонтуються 4 шляхопроводи, встановлюється 1270 опор для освітлення і влаштовується 36,5 км тротуарів.

— Основна ділянка М-19, котра ремонтується в цьому році, — у Тернопільській області. Відсоток виконання у нас становить близько 70%. Все за графіком, встигаємо. Вже можна обговорювати плани на наступний рік, — коментує голова Укравтодору Олександр Кубраков. – Тернопільщина була однією з тих областей, які завжди були обділені увагою Укравтодору і виконавчої влади, адже якщо дивитися статистику, в області майже нічого не робилося.

Євгенія Кравчук звернула увагу на обсяги та швидкі темпи будівництва.

— Я не набагато старша за останній ремонт цієї дороги, — зазначила народна депутатка України Євгенія Кравчук. — Я сама з Тернопільщини і навіть мій батько не вірив, що ми встигнемо. Та техніка вже у Чорткові. Це абсолютний максимум для Тернопільської області за всі роки. Якщо порівняти, минулого року відремонтували 18 км, а цього року 162 км — у 10 разів більше. Що важливо, зараз почнеться новий бюджетний процес. Я, як заступник голови фракції “Слуга народу”, Володимир Гевко, як член бюджетного комітету, будемо слідкувати за тим, аби були закладені кошти на ремонт у 2021 році. Зрозуміло, ми не можемо понижати цю планку «Великого будівництва», ба більше, до проєкту «Велике будівництво» буде додано проєкт «Велика реконструкція», котрий стосуватиметься культурних пам’яток. До цього списку увійдуть мінімум шість пам’яток Тернопільщини.

За словами Євгенії Кравчук, будівництво траси М-19 істотно вплинуло і на доходи жителів області.

— Коли вкладаються гроші в дорожнє будівництво — люди мають нормальні заробітні плати, адже середня заробітна плата шляховиків — 20-22 тис. грн, — підкреслила Євгенія Кравчук. — Створено більше 500 нових робочих місць. Шляховики працюють на дорогах у три зміни. У них є єдина перерва з 00:00 до 5:00 ранку. Завдяки цим високим темпам до кінця жовтня ми здамо цю дорогу.

Виконувач обов’язків начальника Служби втомобільних доріг у Тернопільській області Микола Довгошия інформував, що на дорозі М-19 у цьому році заплановано виконати робіт на більше ніж 2,7 мільярда гривень, щоб завершити її до Заліщиків.

— Конкретно про конструктив: ми виконуємо більше 36 кілометрів тротуарів у населених пунктах по трасі М-19. У кожному населеному пункті буде нове вуличне освітлення там, де ми ремонтуємо у цьому році дороги. Якість нової дороги має гарантію підрядної організації на понад 5 років, безпосередньо на виконані роботи, – наголосив Микола Довгошия.

Нагадаємо, президентська програма “Велике будівництво” передбачає масштабну розбудову інфраструктури України. Вона стартувала 1 березня і включає майже 380 об’єктів. Очікується, що в її межах буде відремонтовано 4 тисячі кілометрів доріг державного значення, на що передбачено понад 85 млрд грн. Також цього року в Україні мають побудувати чи реконструювати 100 шкіл, 100 садочків, 100 стадіонів і придбати 100 шкільних автобусів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#дороги #М-19 #Гевко #Кубраков #Кравчук

Коментарі

Показувати новий коментар:
внизу вгорі
михайло
7 вересня 2020 р., 22:03
НУ А ЯКИЙ СТОСУНОК МАЄ   ЦЕ ДЕБІЛЬНУВАТЕ ЧМО    ГЕВКО         ДО БУДІВНИЦТВА ДОРОГИ!!!!!?????   ПРИМІТИВНА ПІАР-АКЦІЯ .... І НЕ БІЛЬШЕ.
Дістали!!!
7 вересня 2020 р., 22:50
Це за гроші Гевка дорога? Та це за наші кошти з податків!!! І при цьому половину вкрали на відкатах. Зеленюхи, дорогу будують  шляховики, а ви займайтеся своєю роботою: інвестиціями, економікою, зниженням тарифів.  Пане Гевко. Не хочете попіаритися на газі, що зріс на 45 відсотків??? Були хитрі злодюги Порошенка, прийшли тупі хапуги Зеленського. Та доки ж терпіти будемо цих невдах?
Чом , чом земля моя ти була Красива а тепер Гаплик
7 вересня 2020 р., 22:53
Єдина перерва в Шляховиків це між 00 і 5 ранку .А в Дебільній і нерозумній Швеції саме в ці години ложать асфальт на дорозі щоб в день не заважати транспортному потоку .Але ми набагато розумніші від Скандинавів .....Додам іще що при Окупантах траса Брест- Одеса через Тернопіль , Чортків , Чернівці , Кишинів , Тирасполь була Канадської Якості .  До моря із Тернополя було 600 км , але із Парадом Суверенітетів ( 1991) коли стали Менти самовільно ставити Шлагбауми на кожному мості чи роздоріжжі все зачалося іти Шкерберть ....Може Тернополяни памятають начальника Тернопільської Даї який раніше керував Тюрмами так почалося тоді будівництво Постів на кожному завороті .І на Збаражському кільці був і в районі Березовицького автобазару був .Шлагбауми були у на Дружбі Термбовлянській і на всіх мостах через ріку Збруч .Із Тернопільщини до Львова немодна було в легковику Свиню перевезти , конфісковували на Зборівському Пості .Кожному працівнику Даї пропонувало начальство брати Кельню в руки ..... Для незнаючої Молоді скажі що від Копичинець до Тернополя на мікроавтобусі  Єразі із Волговським мотором доліталося в 1982 році за 45 хвилин .При Окупації як латали дорогу на відрізку Оришківці - Чортків то дорожне покриття нагрівали Газом Пропан , бо була тоді багата Україна і всього хватало .Тільки Корумпованість Західно Української влади на місцях призводила до Дефіциту ( штучного ) товарів у магазинах .Потрібно було брати примір із етнічного українця  генсека Хрущова який в 1960 р. підписав 296 розтрільних статів для Директорів магазинів Обрізаної Нації за товари із "Під Прилавка "........При Зарплаті дорожнього працівника в 100 карбованців , люди на Тернопільщині іще і Хати будували , бо карєри були Державні для Народу а не Буржуїв Київських сучасних Окупантів ...Хотя можна було і не будуватися тому що і квартири держава давала , так як не існувало Спекулянтів в цьому сегменті .....
Останні новини
ТОП новини
"З 1 грудня чоловіки з цими професіями тотально втратять бронювання, ТЦК бачать ухилянтів": мобілізація, ЗСУ (ВІДЕО)
"Втрата бронювання і мобілізація з 1 грудня, відстрочку залишать для 8-ми груп чоловіків із цими ознаками": ТЦК, повістки
"З 1 грудня пенсія різко зросте у цих 3-х груп літніх українців": стало відомо, кому з пенсіонерів збільшать виплати
"Дикий мороз у -9 градусів і могутній снігопад сунуть в Україну, прогноз налякав навіть експертів": іде негода і дощ (ВІДЕО)
Оголошення
live comments feed...