
13:30, 22 травня 2013 р.
У Тернополі для здешевлення ремонту доріг використовують нові технології
Особливо аварійний стан доріг в місті тернополяни побачили після сходження снігу цієї весни. Серед основних причин – відсутність надійної дорожньої основи та різкі перепади температури.
«На поганий стан доріг в Тернополі вплинуло кілька факторів. Зокрема, це відсутність належного водовідведення та дорожньої основи, яка була б розрахована на існуюче нині навантаження на автошляхи міста. За даними Державтоінспекції, кількість транспорту збільшилася за останні роки в десятки разів. Крім того, одна з причин поганого стану доріг – відсутність виконання капітального ремонту. Не відповідає нормам на сьогоднішній день і якість бітуму. Тому дороги, що були зроблені згідно сучасних норм, вистояли зиму, інші – «посипалися». Таким чином з настанням весни ми змушені були коригувати наші плани по ремонтах доріг. Об’єктивно сьогодні ми маємо ресурс на ремонт в десять разів менший від потреби. Державне фінансування відсутнє. Крім нестачі коштів, існує проблема з проплатою казначейських рахунків. Через це існує постійна затримка коштів виконавцям робіт, котрі працюють за договором субпідряду. Працювати доводиться з перервами – в міру надходження коштів», - зазначив Владислав Стемковський.
За даними технагляду, лише на поточний ремонт доріг в Тернополі у 2013 році необхідно 60 мільйонів гривень. В місцевому бюджеті на це закладено лиш 7 мільйонів. Для виконання робіт капітального характеру треба мінімум 300 мільйонів гривень. Місто має понад 20 мільйонів.
Наразі в Тернополі працює всього три дорожні організації. Для здешевлення робіт використовують нові технології.
Для фрезування дорожнього покриття місто орендує техніку приватного підприємства. Без неї, стверджують комунальники, як без рук. Власна ж техніка не оновлювалася десятки років. Під час зими робили поточні ремонти за допомогою тена з ультрачервоними променями. Ця техніка хоч і малоефективна, однак дає можливість виконувати необхідні аварійні роботи навіть взимку. Працює на міських дорогах і спеціалізований автомобіль, який ремонтує дороги мілким щебенем та емульсією. Такі технології вдесятеро дешевші, ніж звичайні роботи, кажуть дорожники.
Економитиме місто і на відходах - відфрезерований матеріал зберігають на складах і використовуватимуть для аварійних ямкових робіт у дворових проїздах.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...
Коментарі