По каву на АЗК мережі UPG – нова традиція автолюбителів Тернопільщини

У водіїв є свої традиції, наприклад, чашка смачної та ароматної кави у дорозі. Особливо це актуально взимку, коли хочеться відпочити від напруги за кермом та хвильку помедитувати, зігріваючи долоні горнятком із улюбленим напоєм. Ми дозволяємо собі цю маленьку приємну звичку, адже саме з таких теплих моментів і складається життя.

Заправити автівку високоякісним пальним, а принагідно посмакувати ароматною кавою, автолюбителі Тернопільщини відтепер можуть завітавши на новий АЗК мережі UPG, який восени відкрився на об’їзній дорозі с. Великі Гаї (вул. Об’їзна, 33). Це масштабна локація з власним магазином, де можна придбати все необхідне, та рестораном нового формату Vivo Cafe із смачними стравами від команди професійних кухарів.
Щодня рішення заїхати на каву до UPG приймають тисячі водіїв по всій країні. Найчастіше клієнти мережі обирають класичне американо та американо з молоком.
«Кава – не просто напій, це – настрій, який ми самі собі створюємо. Саме тому ми докладаємо багато зусиль, щоб напої від UPG були ідеальними, як і очікує клієнт. Хтось із чашки кави розпочинає дорогу, налаштовуючись на тривалу подорож, для когось – це пауза, щоб відпочити і перезавантажитись. Але чашка кави – це завжди можливість підзарядити свого внутрішнього «енерджайзера». Усвідомлюючи це, мережа АЗК UPG максимум уваги приділяє сервісу, який надає клієнтам, а особливо, відбору та приготуванню кави», – розповідає маркетинг-директор компанії UPG Надія Гануліч-Манукян.
В чому ж секрет неповторного смаку гарячих напоїв від UPG?
Якість у всьому – принципова позиція UPG. Це стосується як пального, так і сервісу в цілому, який надає мережа АЗК своїм клієнтам. До підбору та приготування кави UPG підійшла не менш скрупульозно.
Бленд кави, з якого готуються гарячі напої, спеціально розроблено для мережі та адаптовано під смакові вподобання українців. Це суміш із добірних зерен високогірної арабіки, вирощеної на кращих плантаціях Бразилії та Америки. Серце бленду – арабіка сорту Сантос – найпопулярнішого серед поціновувачів справжньої класики. Саме вона надає каві яскраво виражений, густий та насичений смак із ледь відчутною кислинкою та пряним післясмаком. Доповнюють суміш зерна сорту робусти, які надають напою щільності, а завдяки унікальним умовам вирощення, ще й зазвичай непритаманної цьому сорту м’якості.
Компанія обирає арабіку Сантос саме світлого ступеня обсмаження, адже, як показують дослідження, саме йому надають перевагу українці.
Суміш виготовляється, обсмажується та фасується надійним виробником на одному із його найбільш високотехнічних заводів у Німеччині. Організація швидкої доставки особливо контролюється компанією, адже максимально свіже обсмаження кави так само важливе, як і її незмінна якість. Тож шлях кави до заправок UPG не перевищує 14 днів.
Всі напої з кавової карти АЗК UPG готуються за класичними світовими стандартами. Основою молочних напоїв є правильно заварене еспресо та ідеально емульсоване молоко. Капучино та лате мають витончений вершковий смак та рівну глянцеву пінку, за що їх і обожнюють кавомани. Домогтися такої ідеальної консистенції та якості збитого молока вдається завдяки надсучасним інноваційним системам швейцарських кавових апаратів.
Зручні зони для приготування улюбленого напою, стильні та атмосферні горнятка – все це не лише залишає враження, а й створює настрій. На АЗК UPG продумано все до найменших деталей, адже у компанії переконані, що з уваги до відвідувачів, їхнього комфортного перебування у закладі і розпочинається справжній сервіс.
Коментарі