• Головна
  • Рекламні слогани – найкращі світові кейси
Новини компаній
15:43, 30 травня 2023 р.

Рекламні слогани – найкращі світові кейси

Новини компаній

Щоб створити успішний бізнес, потрібно приділяти достатньо часу на розробку бренду. Він включає безліч складових, одним із яких є слоган. Його використовують у рекламних цілях, як заклик до дії. Слоган допомагає запам'ятати бренд чи продукт, залежно від того, на що він спрямований.

Рекламні слогани – найкращі світові кейси, фото-1

Слоган — це коротка фраза з ємним змістом. Вона повинна вміщувати посил аудиторії про переваги продукту, компанії, послуги тощо. Слова слогана мають бути простими, легко вимовлятися та запам'ятовуватися. Люди, які побачили рекламу, далеко не завжди зможуть згадати про що ролик, але хороший слоган запам'ятають обов'язково.

Рекламний слоган виконує відразу кілька завдань:

  • підвищує впізнаваність бренду;
  • закликає до дій;
  • розповідає про переваги;
  • рекламує товар.

В результаті підвищуються продажі, бренд все частіше вибирають із багатьох інших, оскільки асоціюють із вмістом слогану.

Критерії крутого слогану

Створити гарний ефектний слоган — складне завдання, яке під силу спеціалісту з креативним мисленням. Ознаками крутого слогану є такі фактори:

  • ємність та змістовність — фраза повинна складатися з невеликої кількості слів з максимальним змістом;
  • запам'ятовуваність і ритм — слід використовувати звичні для багатьох слова, які можна зібрати в риму для кращого запам'ятовування;
  • переконливість та конкретика — розмиті загальні фрази не викличуть асоціацію з конкретним продуктом, а переконати купити товар допоможе вагомий аргумент на його користь;
  • емоції та посил — для посилення ефекту можна використовувати знак вигуку, короткі слова, що передають емоції;
  • спрямованість на ЦА — висловлювання, що використовуються, повинні бути зрозумілі цільовій аудиторії. У молоді свій сленг, який буде незрозумілий старшим.

Варто використати не більше 7 слів — за статистикою це максимальна кількість для запам'ятовування.

Найкрутіші рекламні слогани

Деяким компаніям вдалося створити справжній шедевр, який допоміг вивести продукт чи весь бренд до успіху. Наведемо кілька прикладів найбільш вдалих слоганів, про які чули всі:

  • «Зроби паузу, з'їж Twix»;
  • M&M's — «Тане в роті, а не в руках»;
  • «Не гальмуй. Снікерсуй!»;
  • "Є ідея — є IKEA";
  • «Ваша кицька купила б Whiskas»;
  • «Gillette. Краще для чоловіка немає»;
  • Nike — «Просто зроби це».

Всі слогани належать відомим світовим брендам, які багато уваги приділяють слогану як двигуну торгівлі та популярності.

Серед українських брендів також чимало легендарних слоганів, наприклад:

  • Намбер ван по домашніми гаджетам — Comfy;
  • Щоразу що треба — Розетка;
  • Везе тобі все — Glovo.

Якщо слоган розроблений грамотно, то він запам'ятається будь-якою мовою. Багато вирішує ритм і рима, тому що ритмічні слогани заходять з першого разу.

Провальні рекламні слогани

Слоган не повинен викликати негатив або чіпати чиїсь почуття. Трапляються фрази з подвійним значенням або просто недоречного характеру, які негативно позначились на бренді. Наводимо зовсім невдалі варіанти:

  • «Ті, хто сидить на обличчях з 2001 року» — реклама бренду сонцезахисних окулярів;
  • «Бо немає причин» — лікер Chambord;
  • «Не для жінок» — пиво Dr. Pepper;
  • «Подбайте діти про свій скелет» — йогурт «Danone».

У деяких випадках є шанс швидко виправити ситуацію, але більшість невдалих слоганів так і залишилася у пам'яті аудиторії.

Висновки

Слоган може допомогти бренду як злетіти, так і стрімко впасти вниз. Реклама має бути цілісною і донести до споживача потрібне посилання, пояснити відмінність бренду та зачепити. В одному реченні потрібно донести його історію та цінність. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...