• Головна
  • Чому у тернопільських магазинах взуття часто ігнорують право покупця на гарантію?
12:30, 16 серпня 2013 р.

Чому у тернопільських магазинах взуття часто ігнорують право покупця на гарантію?

Літнє взуття на вітринах магазинів уже милує низькими цінами, адже під кінець сезону починаються традиційні розпродажі. А от впевнитись в якості товару не допомагає навіть гарантія. Хоча вона обов’язково має діяти і на розпродажах.

На розпродажах взуття право покупця на гарантію протягом сезону часто ігнорують. Та й ті підприємці, які дають гарантію, потім відмовляються оплачувати ремонт взуття. Усе спихають на необережність покупця.

Зі скаргами на якість взуття на розпродажах у редакцію звернулась 27-річна тернополянка Катерина Мельник. Босоніжки, які вона придбала у магазині за 50-відсотковою знижкою, порвались через два тижні.

- Я знала, що наші розпродажі - це суцільний обман клієнта, - каже 20 хвилин Катерина. - Та от підштовхнув мене купити взуття той факт, що на нього була гарантія. Коли ж через два тижні у босоніжках почала відлітати підошва, занесла їх у магазин. Але там продавець сказав, що це не фабричний брак. Усе через необережне носіння взуття.

Гарантія за законом повинна бути завжди, незалежно, розпродаж це чи ні, пояснюють в інспекції з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області.

- Гарантія на взуття діє по сезонах. На зимове взуття сезон триває від 15 листопада до 15 березня, на весняно-осіннє - від 15 березня до 15 травня та від 15 вересня до 15 листопада, - говорить завідувач юридичного сектору інспекції з питань захисту прав споживача Тетяна Трінька-Яворська. - Тобто в ці періоди покупець може звертатись у магазин у випадку поломки взуття.

Для того, щоб покупцю оплатили ремонт, достатньо мати чек із датою покупки товару, продовжує пані Тетяна. Якщо ж ремонт оплачувати відмовляються, потрібно звертатись в інспекцію захисту прав споживача.

- Протягом сезону покупець має право звернутись у магазин і ремонтувати взуття по гарантії, - продовжує Тетяна Трінька-Яворська. - Якщо у ремонті відмовляють, потрібно у нас написати скаргу. При цьому треба мати чек, а також знати назву і адресу магазину. Далі ми ідемо з перевіркою у магазин. За необхідністю роблять експертизу взуття, за яку платить власник магазину. Та якщо вона виявляє, що це не фабричний брак, покупець повертає за неї гроші.

Тому покупці часто самі ремонтують щойно куплене взуття з гарантійним талоном. Адже експертиза коштує від 500 гривень.

- Усе залежить від політики магазину, довести щось важко, - пояснює директор взуттєвого магазину Юрій Хоміцький. - Але коли покупців звинувачують у неправильній експлуатації взуття, вони навряд чи підуть знову в цей магазин. Доводити свої права в інспекції з питань захисту прав споживачів важко і невигідно.

Хоча буває, що покупці зловживають гарантійним взуттям, зазначає пан Хоміцький. Та в будь-якому випадку протягом гарантійного терміну ремонт повинен оплатити виробник.

- Люди дозволяють собі закидати взуття у пральну машинку, сушити на батареях, - додає він. - Такого робити не можна, і виробник тут ні при чім. Та це не привід для відмови від оплати ремонту для виробника. Якщо термін гарантії не закінчився, клієнт не повинен оплачувати ремонт взуття.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
Військкоматів не уникне ніхто: повідомили про важливий нюанс нової хвилі мобілізації
"Лютий холод іде в ці області, навіть синоптики приголомшені прогнозом": де буде мороз у -6 градусів, дощ і снігопад?
Вражаюча карколомна ДТП: тролейбус зніс авто рятувальників і понісся тротуаром збивати перехожих (ФОТО, ВІДЕО)
"Потужна гроза суне в ці області, навіть синоптики стривожені прогнозом": куде пре мороз у -5 градусів, дощ і снігопад?
Оголошення
live comments feed...