• Головна
  • Автомайданівці знають, як роботу автоінспекції у Тернополі зробити максимально досконалою
13:00, 8 червня 2014 р.

Автомайданівці знають, як роботу автоінспекції у Тернополі зробити максимально досконалою

Автомайданівці знають, як роботу автоінспекції зробити максимально досконалою. Всі пропозиції направили головному даішнику України. Відповів через місяць. Деякі пропозиції «не помітив»

План змін розробили та направили начальнику Департаменту ДАІ Анатолію Сіренку тернопільські автомайданівці.

Також внесли пропозиції щодо вдосконалення роботи, підняття авторитету міліції та можливості швидкого реформування.

Журналісти також поцікавились в керівника обласної державтоінспекції, наскільки реально впровадити зміни і чи будуть вони дієвими. Відповіді вищого керівництва ДАІ та очільника обласної автоінспекції в деяких питаннях категорично різняться.

  • Ми, скажімо, пропонували ДАІ міста й області звести в один підрозділ, аби скоротити кількість кадрів, - каже голова тернопільського осередку всеукраїнського об’єднання «Автомайдан Юрій Остап’юк. – Якщо Андрій Матрифайло повідомив, що невдовзі таке планується, у департаменті взагалі проігнорували пропозицію.

Пропонували автомайданівці зробити бюджет ДАІ більш прозорим. Аби можна було побачити, де і на чому зекономити, що продати. Все для того, аби господарська частина краще працювала. Головний даішник Тернопільщини відзвітував, що кошти отримують з департаменту, тому всі питання – до них. А ті пропозицію «не помітили».

                                              

 

Що пропонують автомайданівці

Що з цього приводу говорить Андрій Матрифайло

Що кажуть у Департаменті ДАІ

1

Створити посаду громадського радника при органах ДАІ та УВС для оперативного контакту, нагляду за діяльністю та дотримання законності в роботі. Громадський радник не має бути держслужбовцем

Громадський радник в ДАІ – сприймаю позитивно. Але все ж таки дане питання щодо запровадження посади і фінансування має вирішуватись на рівні міністерства внутрішніх справ і департаменту ДАІ

 

Пропозицію підтримали, однак зауважили, що такі посади не передбачені діючими законодавчими та нормативно-правовими актами

2

Провести ревізію дорожніх знаків, світлофорів і розмітки. Усунути знаки, які на даний момент є не потрібними і можуть стати причиною безпідставної зупинки транспорту

У квітні ДАІ спільно з дорожніми організаціями проводили комісійне обстеження – виявляли порушення і надсилали приписи, щоб їх усунули

 

ДАІ разом із власниками доріг таку ревізію проводять двічі на рік

3

Створити при МРЕВ підрозділ митниці для оперативного розмитнення автомобілів та постановки їх на облік

МРЕВ і митниця – це різні структури. Це питання потрібно вирішувати на рівні керівництва держави

Питання діяльності митних органів виходить за межі компетенції ДАІ МВС

4

Проводити щотижневі семінари з водіями «Відкриті двері ДАІ». Для того, щоб будь-хто міг прийти і з’ясувати щодо правил, знаків, затримань, дій інспекторів і отримати відповідь.

Ми його здійснюємо. Якщо виникають питання чи потреба провести зустріч з активістами чи громадськістю, керівництво ДАІ готове за проведення круглих столів, прес-конференцій

У Департаменті пропозицію «не помітили»

5

Екзаменаційні класи, зали обслуговування обладнати камерами з можливістю трансляції через Інтернет. Аби припинити дії посередників

Всі екзаменаційні класи в МРЕВ мають скляну стіну. Відповідно, як проводиться екзамен, може спостерігати будь-хто з громадян. Процедура відкрита

Ідея гарна, проте практична реалізація неможлива через фінансову неспроможність

6

Створити консультаційно-технічні центри допомоги при МРЕВ для тих, хто не бажає бути присутнім при реєстрації і готовий за це платити гроші. Узаконити продаж «золотих» номерів  для наповнення бюджету ДАІ

 

Під час реєстрації транспортного засобу чи зняття з обліку власник має бути присутнім особисто, бо потрібен його підпис, і пред’явити паспорт. В іншому разі це може зробити, скажімо, злодій. Це запровадити нереально

Наказом МВС України від 29.10.2007 № 342 номери, що мають однакові цифри, видаються за бажанням власників. Вартість таких номерних знаків від 10 до 20 тисяч гривень за комплект

7

Повернутись до схеми розподілення штрафів, коли 50 % коштів залишалось у місцевому бюджеті, певний % штрафів відраховувати працівнику ДАІ, що виявив порушення. Це допоможе боротись з корупцією і підніме посадові оклади

Як кошти будуть в місцевому бюджеті, це питання треба буде обговорювати на місцевому рівні, щоб певний відсоток йшов на зарплатню працівнику ДАІ. Думаю, це буде стимулом для них чесно працювати

Питання розподілу бюджетних коштів, виходить за межі компетенції ДАІ МВС

8

Начальник ДАІ міста раз в місяць має звітувати перед міським головою про проведену роботу. Результати оприлюднювати в ЗМІ

 

Результати ми і так оприлюднюємо через ЗМІ – що працівниками зроблено за останню добу, місяць

Порада у Департаменті жодних заперечень не викликала, оскільки не суперечить Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопіль #автомайданівці #ДАІ
Оголошення
live comments feed...