• Головна
  • На Тернопільщині - найменш активні онлайн-покупці в Україні
08:30, 25 березня 2015 р.

На Тернопільщині - найменш активні онлайн-покупці в Україні

Найактивнішими онлайн-покупцями в Україні є жителі столиці. На їх частку припадає 31% всіх покупок. Другими в рейтингу активності покупців йдуть жителі Дніпропетровської області - на їх частку припадає 9% всіх покупок. І замикають трійку лідерів харків'яни - 8%. 

Про це розповіла директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, пише Gigamir

За даними Юлії Шилової, жителі Донецької області за рік спустилися в рейтингу на три позиції і зараз посідають п'яте місце з часткою в 6% від усіх покупок. А ось в Кіровоградській області кількість покупців за останній рік подвоїлася, і вона піднялася в рейтингу активності покупців з 20 місця на 9-е. Новачок рейтингу - Миколаївська область. Зараз на частку її жителів припадає 2,2% всіх покупок.

"Вибули з рейтингу жителі Криму, а Луганська область перемістилася на 20 місце. В цілому покупці LeBoutique із зони АТО масово переїхали жити і працювати в Київ, Харківську, Кіровоградську, Миколаївську, Одеську, Запорізьку та Вінницьку області. При цьому вони залишаються активними покупцями одягу , взуття та аксесуарів ", - повідомляє експерт.

У топ-5 регіонів з найменшою кількістю активних покупців потрапили Волинська, Чернівецька, Тернопільська, Чернігівська та Луганська області.

"Така низька споживча активність (крім Луганської області) пояснюється тим, що в Чернівецькій області онлайн-покупки замінюються місцевими оптовими ринками, а у Волинській, Тернопільській та Чернігівській області - власної легкою промисловістю. Також Волинська, Чернівецька та Тернопільська області - це регіони, в яких висока частка трудової міграції, відповідно, там потреба в одязі та взутті закривають передачі з Європи ", - констатує Юлія Шилова.

Прогнозуючи, як може змінюватися купівельна активність протягом 2015 року, директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова зазначила, що на це впливає маса чинників: починаючи з того, чи вчасно виплатили зарплати на містоутворюючих підприємствах, і закінчуючи погодою, ціною на м'ясо, бензин і банани.

"В цілому ми налаштовані оптимістично і розраховуємо вирости за 2015 на 20% порівняно з минулим", - резюмувала Юлія Шилова.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#онлайн-покупці в Україні
ТОП новини
Без повістки і запрошення: українців змусять самостійно йти в ТЦК – з'явитись обов'язково
"ТЦК підуть по чоловіків у конкретні місця, повістки стануть несподіванкою для людей певних категорій": мобілізація, штрафи
"Ці 2 категорії українців терміново шукає ТЦК в нових місцях, до червня не призвуть 10 груп чоловіків": мобілізація, повістки
"ТЦК збирається призвати ці групи населення, названо вік та інші ознаки чоловіків": їх чекають повістки, штрафи і мобілізація
Оголошення
live comments feed...