• Головна
  • На Тернопільщині в об’їзну дорогу «закопали» 8 мільйонів
21:00, 24 квітня 2015 р.

На Тернопільщині в об’їзну дорогу «закопали» 8 мільйонів

Бережанська об'їзна нині нагадує великий, зарослий травою котлованБережанська об'їзна нині нагадує великий, зарослий травою котлован.

Про те, що Бережанам вкрай потрібна об’їзна дорога, говориться вже останніх 20-25 років. За цей час робилося кілька спроб реалізувати цей доволі непростий проект. Востаннє, в 2008 році, екс-губернатор Юрій Чижмарь урочисто перерізав стрічку. Понад 8 мільйонів державних гривень затрачено на зведення цієї дороги, але нині ці гроші фактично "закопано" в землю, адже пройшло понад п’ять років, як роботи припинилися, а те, що було зроблено, заростає бур’янами і з кожним наступним роком, щоб «підняти» проект, потрібно вже більше коштів…

Будівництво бережанської об’їзної розпочали ще на початку 90-их. Перша ділянка  від автодороги Почаїв-Бережани до автодороги Стрий-Тернопіль протяжністю 2,6 км була збудована у 1991 році. В 1992-му був виготовлений проект другої ділянки – від автодороги Львів-Бережани до автодороги Почаїв-Бережани довжиною 3,9 км. Однак через брак коштів будівництво було припинено, повідомив перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Володимир Хемій, пише «Номер один».

Постановою Кабміну від 03.09.2008 р. об'їзну дорогу навколо Бережан включено в перелік об’єктів будівництва автомобільних доріг державного значення в обхід населених пунктів до футбольного чемпіонату Євро-2012. Відповідно «Укравтодором» було затверджено завдання на виготовлення проекту будівництва автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам'янка на ділянці обходу м. Бережани протяжністю 10 км (І черга – 3,9 км, ІІ черга – 6,1 км).

– Робочий проект на будівництво першої черги розроблений ДП «Укрдніпродор» і затверджений КМУ 27.12.2008 року. В 2008 році генеральна підрядна організація ТОВ «Восток-2006», яка виграла тендер, приступила до виконання робіт і станом на 01.01.2010 року на даному об’єкті виконано робіт на суму 8264,967 тис. грн. Однак в 2010 році роботи не продовжились за відсутності фінансування, - зазначив Володимир Хемій.

14.12.2009 року Службою автомобільних доріг у Тернопільській області укладено договір на виготовлення робочого проекту на будівництво ІІ черги обходу м. Бережани. Видача проекту планувалася на грудень 2010 року, однак знову ж таки через відсутність фінансування проектні роботи не виконувались.

За словами Володимира Ігоровича, при формуванні завдань на поточні роки Служба автомобільних доріг у Тернопільській області щоразу пропонує «Укравтодору» включити в перелік продовження будівництва обходу Бережан, однак у зв’язку з обмеженим фінансуванням кошти на будівництво не виділялися.

Кошторисна вартість першого комплексу робіт з будівництва бережанської об’їзної дороги на 2008 рік становила 184,314 млн. грн. Скільки вона вартує нині, не знають навіть дорожники.

– Вартість визначається у робочому проекті, але можна сказати лише одне: з кожним роком вона збільшується, – резюмував Володимир Хемій.

Довідка

Починаючи з 2012 року, по Україні взагалі не виділялися кошти на будівництво і реконструкцію автомобільних доріг у зв'язку з недостатнім фінансуванням галузі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Тернопільщина #дорога
ТОП новини
"Українці отримають відразу дві пенсії до 1 червня, виплати чекають своїх пенсіонерів": хто має на право і що треба зробити
"Сніг і дощ пруть в один з регіонів України, зима та похолодання знову ввірветься до регіону": гроза і злива накриє автомобілі
"ТЦК збирається призвати ці групи населення, названо вік та інші ознаки чоловіків": їх чекають повістки, штрафи і мобілізація
"В Україні назвали тариф на електроенергію з 1 червня, не всі готувалися до такої ціни": скільки слід платити за 1 кВт*год
Оголошення
live comments feed...