Дерева, схожі до каштану, на брендовій алеї у Топільче висадили 6 квітня. Тепер на алеї - 70 катальп.
- Чому алея називається брендовою. Тернопіль єдиний власник бренду "Файне місто", - розповідає начальник управління ЖКГ Олег Соколовський. - Міський голова два таку пропозицію, чому б не висадити алею "Файне місто". Але, оскільки ми забираємо усі тополі і висаджуємо катальпи, то і алея з катальпи. В березні під час першої толоки у парку висадили 10 катальп, а 6 квітня - 60 катальп. Зараз на алеї "Файне місто" є 70 катальп.
- Ці дерева дуже схожі до каштанів. Взагалі ми їх розглядаємо як замінник каштанів, - каже Олег Соколовський. - До нашої клімату вони повністю адаптовані. Щодо коштів, то конкретну суму складно сказати. Бо ми їх купували ще минулого року. Частина грошей йшла з міського бюджету, частину від організацій. А зараз ці дерева подорожчали. Загалом по місту протягом пʼяти років висадили 680 катальп.