Днями у київському метро серед сотень неонових реклам погляд врапт зупинився на знайомому обличчі – Ромчик Сасанчин, співак із заліщицьких Садків був зображений на метро-лайті. «Сигарети – не цукерки» – такий плакат тримав він у руках.
Приємно було, що наш хлопчина , став одним із облич протитютюнової кампанії в Україні.
Нагадуємо: наприкінці жовтня стартувала соціальна інформаційна кампанія з попередження куріння серед дітей. Постери на вулицях Києва та в метрополітені інформують про те, що яскраві вітрини магазинів із тютюновими виробами та ароматизовані сигарети збільшують ризик дитячого куріння, пише Свобода
Обличчям кампанії стали відомі громадські діячі, зірки спорту та музики: телеведуча 1+1 Марічка Падалко, соліст гурту “Гайдамаки” Олександр Ярмола, співак, переможець талант-шоу “Голос країни” Роман Сасанчин, чемпіонка України з художньої гімнастики серед юніорів Христина Погранична.