Креативна індустрія — можливість реалізувати потенціал людини з користю для всіх.
У світі постійної конкуренції виграє той, хто краще вміє ефективніше використати свої особливості. Саме цей підприємницький підхід називають креативною індустрією. Це дуже перспективна ніша у економіці майбутнього, де зменшуватиметься потреба у використанні людської праці на виробництві, але постійно буде потреба робочих рук у нових галузях. Загальний обʼєм креативного підтриємництва у розвинених країнах складає більше третини економіки.
Активні люди спільно з провідними підприємствами працюють над створенням нових економічних можливостей для громади міста. Лише за літній сезон броварня «Опілля» сприяла в проведенні понад 100 заходів.
«Очевидно, що Україна і Тернопіль, зокрема, мають великий потенціал для розвитку саме креативного підприємництва, що може дати роботу та гідні доходи в тих місцях, де немає великого виробництва. Опосередковано розвиток проектів креативної індустрії робить суспільство заможнішим. Це позитивно впливає на місцеву економіку. Відтак виграють всі: споживачі, виробники та прості люди. Саме тому корпорація «Опілля» прихильно ставиться до молодих та ініціативних людей, які працюють над створенням різних цікавих речей таких, як фестивалі культурні та мистецькі заходи», - зазначив директор з маркетингу «Опілля» Володимир Гомівка.
Керівник маркетингового відділу броварні «Опілля» Володимир Гомівка та керівник фестивалю "TernopilFoodFest" Руслан Купріюк обговорили ідею створення у місті креативного хабу у локації, що не використовується, але має мінімальну інфраструктуру. Це буде простір для реалізації в реальності соціального капіталу, створений людиною для людини.
«Українці – дуже творча нація, а коли ще й мають мотивацію, то обов’язково зроблять щось грандіозне. Саме так у нас виникла ідея співпраці з «Опіллям» у рамках промоції Тернополя. Створення нових фестивалів, які приведуть туристів. Створять робочі місця. Створять цікаві атракції такі, як TernopilFoodFest», - заначив Руслан Купріюк.