Українські користувачі купують і безкоштовно качають в інтернеті музику, фільми і відео набагато активніше, ніж російські, і американські. Про це свідчать дані дослідження ConsumerLab Infocom Study 2011 компанії Ericsson.
Українських користувачів найбільше цікавлять безкоштовні можливості інтернету - дзвінки по Skype, а також перегляд і завантаження відео зі спеціалізованих файлообмінників і торрентів.
Водночас американці більш вправні у відправці листів по email, у користуванні мобільними додатками і мобільним банкінгом, повідомляє ТСН.
96% українських користувачів регулярно зайняті веб-серфінгом в особистих цілях, 49% - для по роботі. Цікаво, що в Росії останній показник становить лише 32%.
68% наших користувачів спілкуються в соцмережах, 35% - в месенджерах., 28% - користуються IP-телефонією.