У Тернополі взялися за біг-борди і сіті-лайти

У Тернополі почали впорядковувати носії зовнішньої реклами. Як повідомив начальник міського управління стратегічного розвитку міста Михайло Окаринський, з цього приводу управління надіслало листи усім власникам рекламних конструкцій з вимогами до кінця року привести їх до належного стану.

«Ще за попередньої каденції було прийнято «Положення про розміщення зовнішньої реклами». Однак вимоги, які там прописані, виконуються не завжди. Наприклад, біг-борди мають стояти на одній нозі, а подекуди стоять на двох тонких, що є і травмонебезпечно, і неестетично. Сітілайти у темну пору доби мають підсвічуватись, але підсвічуються не всі», – наводить проблеми Михайло Окаринський.

За його даними, всього у місті є 407 бігбордів, 156 сіті-лайтів, 73 інших рекламних конструкцій. Із них щодо 200 у міської влади є зауваження.

«Ті оператори, які мають більше конструкцій, уже звернулися до нас з проханням дати їм більше часу, оскільки вони одразу не встигнуть усе впорядкувати. Усім, хто звертався, ми пішли на зустріч та дали відстрочку на 3 місяці і більше. Хто ж не звертався і не виконає вимогу щодо впорядкування, з тим міська рада буде розривати угоди. Після цього власник конструкції буду змушений її демонтувати або ж це зроблять міські служби, після чого виставлять підприємцю рахунок за проведені роботи», – зазначив Михайло Окаринський.