Тернопільська школа-ліцей №6 одна з найпрогресивніших в Україні

Щоб успішно навчатись, дитину потрібно стимулювати та заохочувати. Звичайні учнівські будні не повинні проходити сухо та лише за шкільною партою. Конкурси, інтелектуальні розваги, стимулюючі додаткові бали за успіхи та багато інших новаторських ідей уже давно є «родзинкою» Тернопільської школи-ліцею №6 імені Назарія Яремчука.

За невгамовний ентузіазм директор навчального закладу Олександр Остапчук став першим і поки єдиним, хто отримав почесну відзнаку всеукраїнського рівня. Педагог каже, щоб виховати активне та розумне покоління – необхідно до кожної дитини знайти індивідуальний підхід. Така система принесе користь як самому учневі, так і суспільству.

Олександр Остапчук, директор школи-ліцею №6: «Здатність дітей розуміти свої думки, свої напрямки діяльності та розумітися в тому, що думає і відчуває інша людина в тих чи інших ситуаціях – це ми розробляємо за допомогою таких проектів, як «навчання через служіння суспільству». Кожен клас має свій профіль, завдяки чому кожен учень може робити справи корисні і йому, і суспільству».

Одна з нових ідей, яку вже планують запозичити й інші школи – стимулювання навчального процесу додатковими балами. За такою системою шоста школа працює впродовж 10 років.

Олександр Остапчук, директор школи-ліцею №6: «Якщо, наприклад, гарний спортсмен прославляє нашу школу, родину чи місто на рівні держави, але з математики оцінку має 6 або 7, але дуже хоче мати, наприклад, 8, ми вручаємо дитині на лінійці урочисто стимул-карточку за ті досягнення. І вона вже з тією карточкою може покращити на один бал за семестр з того чи іншого предмета, який її цікавить».

Нові ідеї у школі-ліцеї з’являються постійно. Одна з останніх – навчання у стилі популярних інтелектуальних ігор. Поки що такі «уроки» – лише на стадії експерименту. Проте Олександр Остапчук впевнений, що навчання у невимушеній атмосфері та певною мірою конкуренція принесе лише позитивні результати.

Олександр Остапчук, директор школи-ліцею №6: «Експеримент розрахований на 2 роки. Ми хочемо показати, що за допомогою розумових ігор діти починають краще мислити, краще вчитися і навіть краще сприймати спілкування».

Самі ж учні школи найбільше раді тому, що до них ставляться як до друзів. Образ страшного директорського кабінету, де лише карають, їм уявляється важко. Щоранку усміхнений директор особисто вітається з кожним учнем, а класичні лінійки – не час отримання зауважень – а можливість заробити солодощі.

Наталія Іванова, учениця 10-го класу (хіміко-біологічний профіль): «Усміхається нам завжди, коли проходить між рядами по школі. Завжди в нас запитує, як у нас справи, які ми отримали оцінки. Кожної лінійки він задає нам якісь цікаві загадки або різні логічні питання, за які він дає шоколадку».

Тетяна Корпак, учениця 8-го класу (етнічний профіль): «Кожного ранку, коли всі приходять, нас зустрічає директор. Він стоїть, махає всім ручкою «привіт» і дає позитивний настрій на роботу в школі».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі