20:00, 10 грудня 2022 р.
"Гроші під загрозою": що робити, якщо електроенергію відключили прямо під час поповнення картки через термінал
В Україні під час відключення електроенергії також вимикається частина терміналів та банкоматів. У результаті операції з поповнення картки можуть обірватись, а гроші – не зарахуватись.
Як інформує "OBOZREVATEL", про такий випадок написала клієнтка ПриватБанку в профільному форумі Мінфін.
"Під час проведення третьої операції (поповнення кредитної картки Монобанку) вимкнули світло.
Мені треба було поповнити картку на 14 тис. грн, і це повинно відображатися в операції, тим більш я вказувала дані отримувача, тобто мої.
Коли світло вимкнули і термінал виключився, було внесено 10 тис. грн. Кошти внесла купюрами по 500 грн", – йдеться в повідомленні.
Як поясняють у ПриватБанку, клієнт має звернутись на гарячу лінію банку 3700 та зробити заявку на повернення грошей.
Опісля гроші в терміналі перерахують: якщо не вся готівка зарахована, її перекажуть на рахунок.
"Перепрошуємо за незручності,пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. На цей момент заявка на повернення коштів у роботі.
Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам визначити суму внесених коштів.
За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо", – відповіли на звернення клієнтки в ПриватБанку.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
18:29, 2 вересня
live comments feed...