
12:02, Вчора
Вступники зіткнулися з несподіваною проблемою: пояснили, як її вирішити

Вступники зіткнулися з ще одним стресом. При реєстрації електронних кабінетів далеко не кожному вдається це зробити.
Вступників, які реєструють електронні кабінети, закликали не використовувати сервіс gmail. Зокрема, через те, що блокуються листи через велику кількість звернень, пише Оглядач.
Про це повідомило державне підприємтство "Інфоресурс". Там зазначили, що про відновлення можливості використання сервісу gmail буде повідомлено. Наразі реєстрацію рекомендують проводити через інші поштові сервіси.
"До уваги вступників, які не отримують лист активації електронного кабінету або отримують зі значною затримкою. Така проблема нині існує з одним із поштових сервісів (gmail), який блокує наші листи через велику кількість звернень.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб якнайшвидше вирішити це питання. Про відновлення можливості використання поштового сервісу gmail оперативно проінформуємо. Наразі просимо зареєструвати кабінет через інший поштовий сервіс.
До реєстрації заяв на творчі конкурси, співбесіди та подання заяв на вступ ще достатньо часу", – йдеться у повідомленні.

Вступників просять реєструвати е-кабінет не через сервіс gmail: чому виникла проблема
Як зареєструвати електронний кабінет
Для того, щоб зареєструвати електронний кабінет, потрібно:
електронну пошту, до якої вступник точно має доступ. Це буде логін для входу в кабінет; пароль для входу до кабінету, його треба придумати та запам'ятати; серію та номер документа (одного з документів) про раніше здобуту освіту (основу вступу); номер, PIN-код та рік отримання сертифіката НМТ/екзаменаційного листка, що був отриманий під час реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ. Якщо вступник має сертифікати (листки) різних років, то зазначає дані одного з них, а інші зможете додати безпосередньо в кабінеті; у разі відсутності сертифіката НМТ/екзаменаційного листка ЄВІ/ЄФВВ/ЄВВ) — треба зазначити тип, серію (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП, стара назва ідентифікаційний код).
Після цього на зазначену пошту прийде лінк для активації електронного кабінету. За ним потрібно перейти впродовж 15 хвилин. Якщо вступник не встигне за цей час, то йому треба пройти реєстрацію з початку.
Зареєструвати електронний кабінет можна не тільки 1 липня, така можливість буде відкрита до 20 жовтня 2025 року. Проте варто орієнтуватися на терміни закінчення приймання заяв за траєкторією вступу абітурієнтів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Де відпочити в Одесі: топ місць для туристів цього літа?
Партнерський спецпроєкт
10:41
ТОП новини
Оголошення
12:39, 30 червня
14
11:23, Вчора
20:09, 27 червня
16:40, 29 червня
55
live comments feed...
Коментарі