Скаржитися на «Укрзалізницю» можна через Facebook

Державна адміністрація залізничного транспорту України відкрила сторінку в соціальній мережі Facebook і звертається до своїх пасажирів з проханням інформувати про якість обслуговування і комфорт подорожей залізницею. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці". Відгуки про залізницю також можна залишати на офіційному сайті відомства - в рубриці "Зворотний зв'язок". При цьому залізничники просять надавати максимально повну інформацію. "Якщо Ви хочете поділитися враженнями про поїздку або маєте зауваження до якості обслуговування, обов'язково вкажіть номер потягу, вагону і дату поїздки. Якщо є що сказати про обслуговування на вокзалах, вкажіть вокзал і дату обслуговування. Бажано також зробити фото- чи аудіофіксацію. Без цих даних буде неможливо провести розслідування щодо претензій і відповісти авторам", - йдеться в повідомленні прес-служби. "Укрзалізниця" також сподівається почути пропозиції для вдосконалення роботи і поліпшення якості обслуговування пасажирів.