• Головна
  • Водій тернопільської маршрутки №19 відмовився везти пасажирів без готівки (ФОТО)
14:15, 18 грудня 2018 р.

Водій тернопільської маршрутки №19 відмовився везти пасажирів без готівки (ФОТО)

Водій, у маршрутці №19, де не працював валідатор, "попросив" пасажирів, котрі не мали при собі готівки, покинути траспортний засіб. Перевізник, посилаючись на слова водія, стверджує, що він нікого не виганяв. 

Як повідомляє "20 хвилин", очевидці наполягають на тому, що водій поводився неналежним чином.

"Я була шокована, бо це вечір, сніг по коліно, а дітей фактично вигнали з автобуса, бо не мали паперових грошей", - повідомила очевидиця  Анастасія. -"Я сама мама 11-річної школярки. І одразу уявила: а якби мою дитину вигнали ввечері, на вулиці мороз і снігопад… Я ж знаю, що як вона десь їде, не бере готівку. Бо на електронному квитку має достатньо коштів".

Дві колеги (Анна та Анастасія) близько 19 год 17 грудня сіли в 19-ий біля "Маяка". Жінкам ще вдалось розрахуватись і отримати квиток з валідатора. Коли маршрутка доїхала до Центру, там на зупинці було дуже багато людей.

"Біля Кооперативного технікуму діти сідали, молодь", - розповіла пані Анастасія. – "Водій видає, мовляв, валідатор не запускається. Хто має готівку – платимо і заходимо. Хто не має – на вихід. Я на власні очі бачила, що діти виходять. В сніг, в мороз, в ніч".

Жінка обурюється, адже на місці тих юних пасажирів могла бути її донька. Чи молодші діти.

"Як так можна? Мої слова може підтвердити весь салон", - каже тернополянка. – "Аби люди без готівки часом не зайшли до салону – водій задні двері швидко зачинив. Розумію, що тут, скоріш за все, спрацював людський фактор. Але чи правомірно водій відмовив в проїзді, коли саме в його транспорті були технічні поломки валідатора?"

Директор "МЕНС-авто" Андрій Намака прокоментував:

"Ми зобов’язані забезпечити рух транспорту, навіть при поламках валідатора. Бо  з’їзд з лінії буде означати зрив маршруту. Валідатор справді в цій маршрутці 17 грудня не працював. Ми викликали двічі фахівців підприємства, яке здійснює обслуговування безконтактної системи оплати. Проте після 1 разу ремонт не відбувся. Замінили валідатор, але і той не працював. Викликали вдруге і полагодили все аж після 19.00.

Водій не має права відмовити в проїзді, проте пасажир зобов’язаний розрахуватись. Водій стверджує , що нікому не відмовляв в проїзді. Просто просив розрахуватись готівкою, бо валідатор не зчитує дані.

За цим фактом буде проведено службове розслідування. Також вкотре проведемо інструктаж для всіх водіїв нашого підприємства та вкажемо їм на припустимість таких дій. Якщо таке й справді відбулось, - я, як керівник підприємства, приношу свої вибачення пасажирам. І обіцяю розібратись в ситуації". 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Маршрутка #готівка #валідатор

Коментарі

Останні новини
ТОП новини
"ТЦК йдуть на вулиці терміново по українців з 3-ма ознаками, з 1 червня їх призвуть першочергово": мобілізація, повістки
"А так можна було?": працівницю ТЦК, яка заробляла тисячі доларів на ухилянтах, довелося двічі звільняти з роботи через корупцію
"В Україну пре шалене похолодання і гроза, дощ та злива суне з лютою потужністю": прогноз налякав навіть синоптиків
"Зробив те, на що наважувався від лютого 2022 року": відомий шоумен опинився в лавах ЗСУ
Оголошення
live comments feed...