
11:01, 11 жовтня 2020 р.
Професії майбутнього: чи готові тернопільські виші готувати нових спеціалістів?
В Українській стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 рокизазначається, що у найближчі 5–10 років змінять ландшафт найбільш потрібних професій.
За оцінками світових експертів, оприлюдненими у Forbes, BBC, Trade Schools Colleges найбільш потрібними будуть фахівці, які можуть проектувати, впроваджувати нову техніку і технології з урахуванням викликів майбутнього, а також професії, пов’язані із забезпеченням життя та здоров’я людини:
технології майбутнього – архітектор територій, фахівець з робототехніки, інженер-проектувальник різного профілю, фахівець з 3D-друку, розробник та диспетчер безпілотних апаратів, космогеолог; ІТ-технології та дані – проектувальник «розумного середовища» та «розумних будівель», програміст, аналітик даних, фахівець-аналітик з кібербезпеки, розробник технологій блокчейн, розробник віртуальної або доповненої реальності, фахівець із цифрового контенту, цифровий лінгвіст; екологізація виробництва та життя – екоаналітик у будівництві, фахівець з альтернативної (сонячної, вітрової тощо) енергетики, біоетик, ресайклінг-дизайнер, фахівці з «сіті-фермерства»; здоров’я людини – біогенетик, біоінженер, біоінформатик, біофармаколог, телехірург, ІТ-лікар, медична сестра, фізіотерапевт, нейропсихолог.
До слова, на сайті МОН для громадського обговорення доступна Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031. Проект Стратегії передбачає розвиток університетської інфраструктури, кадрового потенціалу, фінансову автономію закладів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...